Warsztat » Forum

[Programowanie grafiki] Blender, eksport kości i wielki dół

Nov 26, 2009 | Regedit |
2 wypowiedzi na 1 stronach:
1
Regedit
Nov 26, 2009

Blender, eksport kości i wielki dół

Chyba znalazłem błąd w Blenderze 2.44, który całkowicie uniemożliwia poprawne wyeksportowanie kości. Przygotowałem skrypt testowy wraz z instrukcją: http://regedit.gamedev.pl/Download/Produkcje/Skrypty/HorribleBlenderArmatureBug.py. Czy ktoś wie coś o tym albo potrafi pomóc, potwierdzić albo zaprzeczyć że to faktycznie błąd?

Błąd polega na tym, że Blender zwraca do skryptu w Pythonie jakieś losowe liczby zamiast pozycji kości. Znalazłem w Sieci że inni też mieli z tym problemy: http://www.devmaster.net/forums/archive/index.php/t-3072.html.

Pytanie dodatkowe: Jeśli to faktycznie taki beznadziejny błąd, to co radzicie zrobić żeby jednak być w stanie układać modele z animacjami szkieletowymi? 3D Studio MAX? Gmax? Milkshape? Maya PLE?
Regedit
Dec 8, 2009

Odp: Blender, eksport kości i wielki dół

PROBLEM ROZWIĄZANY. Pomogli mi na forum Blendera, o tu: http://blenderartists.org/forum/showthread.php?p=912050.

To był n00bowy błąd składni Python - w skrypcie w łańcuchach formatujących zamiast %s powinno być %f (a tym bardziej - zamiast %.4s to %.4f).
Strony:
1