Warsztat » Forum

[Programowanie grafiki] BlitzBasic i inne - jest sens?

Oct 30, 2005 | Quavitor |
34 wypowiedzi na 3 stronach:
1 2 3
GLSL
Nov 7, 2005

Odp: BlitzBasic i inne - jest sens?

Cytat:

Na fajną pupę też powiesz "ładna sztuka", ale to inne znaczenie tego słowa ;). To, że coś estetycznie cię zadowala, nie koniecznie sprawia, że coś jest sztuką. Ot dlatego :). Scisłość wyrażenia, mówię ci, ścisłość wyrażenia.
OK, poddaje się :D to była tylko taka gra słów, taki żarcik :P

A wracając do głównego pytania tego wątku, to myślę, że warto sie uczyć takich narzędzi jak Blitz czy klikacze, jeśli chcemy stworzyć coś szybkiego i prostego i nie mamy ambicji zostać zawodowym programistą, ewentualnie jeszcze tego nie wiemy ;D Jeśli natomiast wiążemy swoje życiowe plany z pracą jako programista gier, lepiej chyba sobie odpuścić i oszczędzając cennego czasu od razu wziąć za rogi C/C++/C# jednocześnie poznając różne potrzebne w GD biblioteki, w tym przypadku zabawa w proste języki nie przyniesie nam wiele korzyści.
yfan
Nov 7, 2005

Odp: BlitzBasic i inne - jest sens?

[QUOTE]
Nie dam takiego przykladu ;p A niestety dlatego ze dla wielu gameplay = lepsza grafika - a to implikuje uzycie C++ jako najwydaniejszego jezyka wysokopoziomowego.
[/QUOTE]
Ale w tym przypadku przyznajesz, że chodzi o robienie gier, które zostaną uznane za dobre przez ludzi, którzy nie znają się na temacie. Nie zaś gier, które sami uznajemy(-cie) za dobre. Nie mam nic przeciwko takiemu podejściu, ale istotna jest szczerość. Bo cały czas mówimy o pracach z Warsztatu, tak?

Lobsang: ;)


Strony:
1 2 3