Warsztat » Forum

[Compo] Compo 3xKula+Raytracing

Aug 16, 2008 | xa//vexillium |
58 wypowiedzi na 4 stronach:
1 2 3 4
xa//vexillium
Aug 16, 2008

Compo 3xKula+Raytracing

Witajcie drodzy Warsztatowcy!

Mam dla was dość oryginalne compo, które zostało właśnie spłodzone dzięki wspaniałej inspiracji Dabroza.

Temat: 3xKula+Raytracing

O co chodzi:
Do dyspozycji mamy trzy Kule/Sfery oraz raytracing, nic więcej, żadnych innych obiektów. Muszą to być główne elementy gameplayu. Interpretacja dowolna, co będzie się działo z tymi sferami/kulami oraz raytracingiem zależy tylko od waszej wyobraźni. Liczy się gameplay!

Czas:
UPDATE: Compo przedłużone do niedzieli!
Gra jest prosta, wiec zaczynacie kiedy chcecie. Pliki lub linki do nich muszą się znaleźć u mnie na mailu do godziny [s]23:59 w sobotę (7.11.2009)[/s] 23:59 w niedziele (8.11.2009).

Wszelkie pliki jako załączniki lub linki ściągnę po tej godzinie (pod warunkiem że znalazły się w mojej skrzynce do tej godziny)

mail: xa MAŁPA vexillium KROPKA org

Liczyć się będzie tylko ostatni mail jaki do mnie wyślecie. Każdego maila potwierdzę.

Zasady
Compo w pojedynkę lub teamowo
Każda osoba/team podsyła tylko jedną grę
Każda osoba może być tylko w jednym teamie
Ilość osób w teamie dowolna
Kliki mimo wszystko zabronione
Pliki, które wykorzystacie muszą być waszego autorstwa lub musicie posiadać zgodę na ich wykorzystanie (zgoda od danej osoby lub otwarta licencja).

Dozwolona elementy:
3 Sfery/Kule z raytracingiem - koniecznie
Intro/outro (w tym logo i creditsy na nich) - opcjonalnie
Postprocessing - opcjonalnie
Zewnętrzne biblioteki (np. fizyka) - opcjonalnie




Krzysiek K.
Aug 16, 2008

Odp: Compo 3xKula+Raytracing

Genialne w swojej prostocie. :D

Pytanie: czy można dorzucić do tego jakieś tło? (w celach czysto estetycznych)
xa//vexillium
Aug 16, 2008

Odp: Compo 3xKula+Raytracing

Jeżeli ktoś zechcę wysłać plik na maila w załączniku to polecam wysłać go zahasłowanym RARem lub innym sposobem na ominięcie zabezpieczeń gmaila. Gmail nie lubi exeków ;)
xa//vexillium
Aug 16, 2008

Odp: Compo 3xKula+Raytracing

Cytat:

Genialne w swojej prostocie. :D

Pytanie: czy można dorzucić do tego jakieś tło? (w celach czysto estetycznych)



Nie ;)
Kombinuj, kombinuj, nim twe wdzięki przeminą.
Dodam tylko że postprocessing jest dozwolony... a jak go wykorzystacie to zależy od was ;)
Krzysiek K.
Aug 17, 2008

Odp: Compo 3xKula+Raytracing

Cytat:
Nie ;)

No to co to za raytracing jak nie ma nawet tła żeby się w tych kulach odbijało. ;)
xa//vexillium
Aug 17, 2008

Odp: Compo 3xKula+Raytracing

Ale za to przecież kule się obijają, możesz wykorzystać to jako element gameplayu. Wiem że restrykcyjne, ale jest to po to by wydusić z was maksymalną dawkę kreatywności :) Kombinatorstwo jest jak najbardziej mile widziane, ruszcie głową ;>
Krzysiek K.
Aug 17, 2008

Odp: Compo 3xKula+Raytracing

Cytat:
Ale za to przecież kule się obijają, możesz wykorzystać to jako element gameplayu. Wiem że restrykcyjne, ale jest to po to by wydusić z was maksymalną dawkę kreatywności :) Kombinatorstwo jest jak najbardziej mile widziane, ruszcie głową ;>

E tam restrykcyjne. Wystarczy kule oteksturować i zrobić dowolną grę 2D na tej teksturze. :)
kuba1900
Aug 17, 2008

Odp: Compo 3xKula+Raytracing

A jeden piksel może być traktowany jako kula w 2D ?
xa//vexillium
Aug 17, 2008

Odp: Compo 3xKula+Raytracing

Sure, jeśli jesteś w stanie zrobić fajną grę z kulą o szerokości pixela, to proszę bardzo. Liczy się wasza kreatywność ;>

A co do dowolnej gry 2d, jesli trzyma sie zasad i jej głównym elementem to 3 kule z raytracingiem to jak najbardziej TAK :)
Krzysiek K.
Aug 14, 2008

Odp: Compo 3xKula+Raytracing

Cytat:
A co do dowolnej gry 2d, jesli trzyma sie zasad i jej głównym elementem to 3 kule z raytracingiem to jak najbardziej TAK :)

Koncepcja jest prosta: stawiamy trzy kule - dwie byle jakie i byle gdzie, a jedną wielką na cały ekran i oteksturowaną animowaną teksturą. Po prostu kula jest ekranem. Wszystko trzyma się zasad: są trzy kule i są głównym elementem (w końcu bez nich by nie było gry). :)
kuba1900
Aug 15, 2008

Odp: Compo 3xKula+Raytracing

A druga kula będzie ekranem podczas intra, trzecia zaś podczas wyświetlania creditsów. I już jest gotowa gra na to compo ;)
xa//vexillium
Aug 15, 2008

Odp: Compo 3xKula+Raytracing

Jak najbardziej trzyma się zasad. Ale czy jest gameplay? ;D
Krzysiek K.
Aug 15, 2008

Odp: Compo 3xKula+Raytracing

Cytat:
Jak najbardziej trzyma się zasad. Ale czy jest gameplay? ;D

Gameplay może być dowolny - nie ma przecież problemu zrobić na kuli animowanej tekstury, która przypadkiem wygląda jak screen Mario i reaguje na klawisze. :)
xa//vexillium
Aug 15, 2008

Odp: Compo 3xKula+Raytracing

Nope, jednak nie

Cytuje:
"Muszą to być główne elementy gameplayu"

Jak widać, kulki i raytracing - to są główne elementy gameplayu ;)
Krzysiek K.
Aug 15, 2008

Odp: Compo 3xKula+Raytracing

Cytat:
Nope, jednak nie

Cytuje:
"Muszą to być główne elementy gameplayu"

Jak widać, kulki i raytracing - to są główne elementy gameplayu ;)

Nope, jednak tak.

Cytuję:
"Interpretacja dowolna, co będzie się działo z tymi sferami/kulami oraz raytracingiem zależy tylko od waszej wyobraźni."

Widać kulki i raytracing. Poza kulkami nie ma nic innego, więc siłą rzeczy to kule są głównymi elementami gameplayu. ;)
xa//vexillium
Aug 15, 2008

Odp: Compo 3xKula+Raytracing

Inaczej, interpretacja dowolna pod warunkiem że 3 kule i raytracing to główne elementy gameplayu. Nie naginać mi tu rzeczywistości! Jeszcze jakieś pytania? :P
Strony:
1 2 3 4