Warsztat » Forum

[Compo] Compo3h - marzec 2009 - WYNIKI

Dec 12, 2006 | dieboy |
24 wypowiedzi na 2 stronach:
1 2
dieboy
Dec 12, 2006

Compo3h - marzec 2009 - WYNIKI

Uwaga, uwaga, Achtung, Achtung!!!

Oto wyniki marcowego Compo 3h:

1. KK                      33
2. Gynvael Coldwind 29
Maskl                     29
3. Reg                     25

4. BrutalComputer 15
5. Dabroz          6
Kos                     6
Kosz85            6
6. mi-ku            4
7. compawo        3
Lavi              3
sobol            3
8. menajev        2
Yarek            2
9. Anonim          1
TeMPOraL      1
10. Adde            0
Charibo          0
freakpp          0
Invi                0
oshogbo        0
Pastan            0
piotrek89        0
Rafał Si          0
Scorpide        0
Sethis            0
wladek          0
yomyn            0


===============================================================

Komentarze do prac:

Adde
-dynamiczna, ale tylko tyle
-Pod względem ideologicznym oryginalna. Strzelania sianem jeszcze nie widziałem. :]

Anonim
-świetna grafa, ale o so chodzi? za szybkie
-Ładne szkice, ale w samej grze się za nic nie połapałem. :P
-za fajną grafikę i ciekawy pomysł :P

BrutalComputer
-dobra grywalna gra (chociaż postacie są nieczytalne ;D) z fajnym dzwiękiem ;>
-++ za dźwięki i oryginalną technologię.
-Zgroza! Naprawdę się bałem przy tej grze.. :) Klimat przedni, nie tylko dzięki schizowym dźwiękom... Po prostu widziałem tę furię w oczach tych wszystkich kropek. :D Fajna gra, nieźle zbalansowana jak na 3h.
-za ROTFL'a którego zaliczyłem, no i za wokal!
-dźwięki :D
-CrimsonLand rlz, dźwięki, dobre wykonanie
-wciągnęła mnie :)

Charibo
-dobra fabuła!
-Niebywale trudna! Trzeba mieć chyba naprawdę nieludzki refleks, żeby wytrzymać dłużej. :)
-płaszczak :D, plus za muzykę

compawo
-oldschool pomysl!
-Średnio lubię gry, podczas których martwię się głównie o to, ile jeszcze młócenia wytrzyma moja klawiatura w laptopie. :P

Dabroz
-a więc krówki i świnki też to robią!
-wszystko by było ok, gdyby nie to, że moja myszka ma 2 przyciski :D
- Gra bardzo sympatyczna, ciekawy sandbox, ale brakuje mi trochę jakiejś bardziej zauważalnej interakcji z nim. Plusik za "om nom nom"! :D
-Ciekawa gierka. :)

freakpp
-fabuła liniowa ;/ ;p
-A..psik! Pardon, jestem uczulony na łamaną angielszczyznę :> Gratuluję doboru języka - też miałem pisać w D, ale się bałem, że czegoś  w ostatnich 10 minutach nie będę umiał :D

Gynvael Coldwind
-bardzo fajny pomysł, ale za trudne o wiele.
-Jak na 3h, bardzo ładnie wykonany tower defense. :) Faktycznie mnie wciągnął, by go przejść bez straty życia i jak najmniejszą ilością  wieży (tryb pazerny :D). A po pierwszym podejściu myślałem, że przejść się go w ogóle nie da, hihi :)
-Jestem pod wrażeniem tego, że udało się stworzyć kompletną grywalną grę w czasie 3h. Ambitny projekt, dobre wykonanie. Wciągająca :).
-tower defence;)
- wciągająca, bardzo przyjemna rozgrywka, fajna graficznie
-fajnie wykonany tower defense, wciagający..
-fajny towers, wciagajacy:P
- tower defense - całkiem zaawansowana i dość kompletna gra,

Invi
-dynamiczna i grywalna
-oryginalne, nawet wybuchy przy kolizjach są ;p
-Sympatyczna, ale trzeba byłoby chyba mieć refleks kierowcy F1, by wygrać nie tylko dzięki szczęściu. ;)

KK
-swietny pomysl, ascii rulz, na prawde dobra gra!
-całokształt
-bardzo fajne i ładne, tylko kolizja z podłożem szwankuje, przelatuje się przez nie co chwila.
-ASCII w trybie graficznym? Niezła rzecz, szkoda, że nie ASCII na shaderach. ;)
-Za grafike
-Bardzo miła gierka, mimo paru bugów przy fizyce (kto ich nie robi w 3h, niech pierwszy rzuci kamieniem :D). Plus za kozacką grafikę i grywalność.
-Gra się świetnie, ciekawa fizyka. Duży plus za styl graficzny.
-Najlepsza gra w tym compo, śliczna grafika ASCII i fajny pomysł.
-ascii art, fajna fizyka
-pomysł, wykonanie, grywalność, edytor map dołączony do sytemu operacyjnego ;)
-za cudne animacje i wypasiony gameplay :)

Kos
-fajny pomysl, fajna dynamika/fizyka
-sim pastwisko - z jakiegoś powodu spędziłem nad tym najwięcej czasu z wszystkich prac,
-Dopracowanie gry
-fajna animacja, działające kolizje.
-Za sympatyczną platformówkę

Kosz85
-dobra grafa, pro dzwiek, nice ze w pytonie
-padłem
-++ za dźwięki, ale brakuje celu gry.
-Można byłoby zrobić bardziej "konsekwentne" AI, bo wróg w sumie stoi i zawraca w miejscu. Poza tym gratuluję pomysłu strzelania krową:}

Lavi
-fajna gra, dobra dynamika ;>
-doooobre, faworyt! Muza daje klimat :D
-Nie wiem, co jest w tej grze, że schizuje mnie wręcz niemiłosiernie. Podejrzewam, że perfidnie zielone tło, muzyka i grafika głównego 
bohatera robią swoje w tym względzie ;)

Maskl
-bardzo fajny pomysl
-Wciągająca, grywalna gra.
-Za swietny pomysl i bardzo dobre wykonanie
-pomysłowe z tym polem widzenia, jak w Commandos
-Pomysł-rewelacja! Brakowało mi tylko jakiegoś sposobu, by się zakraść na te świnie im, hm, "podłożyć swinię" w jakikolwiek sposób. ;)
-fajny pomysł, grałem w nią pół godziny :D
-za oryginalny pomysł i świetne wykonanie
-dopracowana gra jak na 3h :)
-fajny pomysł, grałem w to prawie godzine

menajev
-ciekawy pomysł, jednak świnia za szybka
-Zajefajne :D Trudne trochę ale i tak ekstra!
-Sympatyczna gra.

mi-ku
-świetna fizyka, ale coś mało growa ta gra
-brak celu gry?
-kiepskie kolizje ale ogólnie to fajnie się patrzy na latające świnki :D
-Ładne, tylko... o co tu chodzi? :D
-kolizje nie tak ale ogólnie miło patrzeć jak świnka lata sobie po ekranie :)

oshogbo
-oldschoolowy pomysl! chociaz gra mogla by byc troche bardziej dynamiczna ;>
-Aż się boję pytać, czym ta krowa mnie próbuje atakować. :) Byłaby fajna gra, ale niestety "pocisków" nie bardzo jest jak uniknąć.

Pastan
-dobra fabuła
-nie odpala się
-Nie odpaliło mi się :(

piotrek89
-dobra, ciekawa gra i grywalna
-Niestety, imo postać gracza zbyt wolna, by było grywalne na dłuższą metę..

Rafał Si
-dobre teksty!
-Poddaję się - nie mam pojęcia, o co tu chodzi. :)

Reg
-świetny i bardzo wciągający sim!
-za to że cały gameplay jest ściśle związany z tematem
-Pocieszne i relaksujące. :)
-nie do końca to wszystko działa, nie potrafię ani wydoić krowy ani ubić świni :P
-Świetna gra! Aż się zdziwiłem, na jak długo mnie wciągnęła (dorobiłem się z 48k monet :D). Uśmiechnięta krówka przesympatyczna,  zastanawiam się czy ma to coś wspólnego z brakiem nosa. :)
-Szalenie wciągająca. Drobne niedoróbki, ale nie przeszkadzają one w rozgrywce (aż dziw, że tak dobrze się w to gra, skoro gra powstała w 3h ;) ). Bardzo ładny kod. Rozczulający uśmieszek nad zwięrzętami ;).
-najbardziej wciągająca, najciekawszy pomysł
-wciągająca, klimat
-sim pastwisko - z jakiegoś powodu spędziłem nad tym najwięcej czasu z wszystkich prac

Scorpide
-zawsze przegrywam ;<
-nie odpala się
-Nie uruchomiła mi się :(

Sethis
-fajna grafa, mało dynamiczna
-Następna gra, w którą lepiej nie grać na treźwo. :>

Sobol
-świetny pomysł i grywalność! i humor!
-Yy... A ja mówiłem, że to gra Laviego jest perfidnie schizująca? Cofam :P Fajna gierka, szkoda że Diablo taki ... niemobilny, robi głównie za dekorację. :)

TeMPOraL
-duży plus za multiplatform i grafe
-Hah, zrobiłeś świnkom algo dla flockingu? :D Sympatyczne, ale nie udało mi się gonić więcej niż jednej.

wladek
-plus za wersje na linuxa
-twoje świnie wyglądają jak koty z Alicji w Krainie Czarów :D
-Ni w ząb nie mam pomysłu, OCB. :)

Yarek
-fajne partilke, lubie takie gierki ;>
-fajnie, że jest system particli
-Ładne partykle wystrzału! Tylko trochę szkoda mi tych uśmiechniętych świnek. :)
-fajne efekty cząsteczkowe

yomyn
-lubie tego typu gry, fajna grafa
-troszkę kolizje nie dokładne, ale i tak fajne

===============================================================

Zarówno zwycięzcom jak i pozostałym uczestnikom gratuluję ukończenia prac na czas. Komentarze i wyniki dostępne są także w innych formatach pod TYM adresem.
Krzysiek K.
Dec 12, 2006

Odp: Compo3h - marzec 2009 - WYNIKI

Hehe... szczerze mówiąc, naprawdę nie spodziewałem się, że uda mi się wygrać bo było dużo bardzo fajnych prac, w dodatku jak dla mnie często bardziej dopracowanych lub grywalnych od mojej. :)


Pozostaje mi pogratulować wszystkim uczestnikom i podziękować za dobrą zabawę. :)
dieboy
Dec 12, 2006

Odp: Compo3h - marzec 2009 - WYNIKI

Moja odpowiedź na posta z poprzedniego wątku.

Cytat:

Takie małe uwagi organizacyjne:

Ja jako organizator nieraz brałem udział i myślę, że meehav też by mógł brać udział w konkursie gdyby chciał. Chociaż głosowanie nad tematem jest oczywiście pod tym względem bardziej "bezpieczne", niż losowanie przez organizatora.

Ok, następnym razem postaram się także wziąć udział w kompocie.

Cytat:

Myślę, że dobrym pomysłem jest wysyłać każdemu kto przysyła emailem pracę albo głos, odpowiedź że doszedł i jest OK.

Przy odbieraniu prac wysyłalem potwierdzenie, głosy zebrałem dopiero dzisiaj wieczorem - mój błąd.

Cytat:

Myślę też, że NIE jest dobrym pomysłem wysyłanie prac na Compo z konta na Gmail, a tym bardziej zbieranie na takie konto prac przez organizatora. Gmail nie przepuszcza plików EXE, nawet spakowanych.

Dlatego podałem drugi adres - na serwerze o2.pl. Następnym razem całkowicie zrezygnuję z konta na GMailu.

Cytat:

Skoro to Compo tak dobrze się udało, to możeby tak popróbować za jakiś czas zorganizować compo np. 6h (można będzie napisać lepszą grę) albo 2h (do napisania efekt)?

Może teraz jakiś efekt graficzny? Jednak IMHO to dopiero pod koniec marca tudzież na początku kwietnia. Albo w nocy na IGK :>
Adde
Dec 12, 2006

Odp: Compo3h - marzec 2009 - WYNIKI

Mam wątpliwości czy moje głosy nie zostały podwójnie policzone bo komentarze to prac tak. 2 razy wysyłałem ocenę z obawy o dyskwalifikacje :)
dieboy
Dec 13, 2006

Odp: Compo3h - marzec 2009 - WYNIKI

Cytat:

Mam wątpliwości czy moje głosy nie zostały podwójnie policzone bo komentarze to prac tak. 2 razy wysyłałem ocenę z obawy o dyskwalifikacje :)
Spokojnie, licząc punkty wypisałem każdego uczestnika i dolinkowałem do niego jego głosy :) A komentarze zbierałem metodą kopiego-pejsta, więc możliwe, że coś mi się podwójnie skopiowało.
LOR
Dec 13, 2006

Odp: Compo3h - marzec 2009 - WYNIKI

Głupio trochę, że jest aż tyle prac z 0 punktów. Bo moim zdaniem, każdy zasłużył choćby na ten 1 punkcik. Anyway grats dla wszystkich startujących za zrobienie czegoś w 3h. Peace
Gynvael Coldwind
Dec 13, 2006

Odp: Compo3h - marzec 2009 - WYNIKI

Krzysiek Gratulacje!! ;> Great work! ;>

Gratulacje również dla wszystkich którzy wzięli udział, good work people (pozwoliłem sobie listę osób która brała udział wrzucić na bloga - tak dla potomności).

Anyway, faktycznie punktacja imo powinna być "większa" niż 3 2 1 - w końcu każdy kto bierze udział w compo powinien mieć szanse na zdobycie punktów - nie zależnie od tego czy gra wyszła super czy nie (nie wszyscy w końcu programują tutaj po kilka-kilkanaście lat), a przy 3 2 1 i 28 osobach szanse są niewielkie (a w zasadzie dużo mniejsze niż jeżeli biorą udział 4 osoby ;p). Może więc 7 6 5 4 3 2 1 next time przy takiej ilości ? ;>

Co do udziału orga - i tak my głosujemy, więc nie widzę problemu żeby org wziął udział, pod warunkiem ofc że temat na prawdę jest losowany, lub jest wybierany ;>

Dzięku za compo, CU @ IGK (będzie rewanżyk Krzysiu ;>)
Regedit
Dec 13, 2006

Odp: Compo3h - marzec 2009 - WYNIKI

Wyniki wrzucone do tabeli na stronie konkursu:
http://www.gamedev.pl/compo/edycje.php?x=view&id=101

Co do głosowania na więcej niż 3 prace, kiedy jest dużo uczestników, to popieram. Już nieraz tak robiliśmy w historii Compo. Jak uczestniczyło bardzo wiele osób, to każdy głosował na 5 prac dając 1, 2, 3, 4, 5 punktów.
Mattrick
Dec 13, 2006

Odp: Compo3h - marzec 2009 - WYNIKI

Mam wrażenie, że można było rozdysponować zdecydowanie za mało punktów.
Gynvael Coldwind
Dec 13, 2006

Odp: Compo3h - marzec 2009 - WYNIKI

@ komentarz co do mojej gierki
"-bardzo fajny pomysł, ale za trudne o wiele."

Na parę minut przed końcem dla debugu wrzuciłem speed * 5 zwierzątkom. Potem upload (http), mejl (z linkiem), i przed 20 się jeszcze skapnąłem, poprawiłem, rekompilacja, i znowu upload, ale jak się potem okazało meehav już zdążył ściągnąć wersję *5 speed ;D - natomiast potem stwierdziłem że to lepiej, bo wersja normal speed była z kolei za prosta ;>
*5 speed można przejść spokojnie btw, tylko trzeba postawić kana na max upgradnietego, a potem drugiego obok niego i trzeciego pod koniec trasy ;>
Maskl256
Dec 13, 2006

Odp: Compo3h - marzec 2009 - WYNIKI

Gratuluję zwycięzcy i całej reszcie, a także dziękuję za głosy :)

Cytat:

Mam wrażenie, że można było rozdysponować zdecydowanie za mało punktów.
Zgodzę się, sporo całkiem ciekawych prac nie dostało punktów, albo dostało ich bardzo mało.
BrutalComputer
Dec 14, 2006

Odp: Compo3h - marzec 2009 - WYNIKI

@Gynvael Coldwind: To już rozumiem, czemu jak skompilowałem ją samodzielnie, to tak wolno te zwierzaki chodziły. :D

A czy czasem wyniki nie powinny być w stylu:

1. KK                       33
2. Gynvael Coldwind   29
2. Maskl                   29

4. Reg                       25
5. BrutalComputer   15
6. Dabroz              6
6. Kos                       6
6. Kosz85               6
9. mi-ku                4
10. compawo           3
10. Lavi                  3
10. sobol                3
13. menajev            2
14. Yarek                2
15. Anonim             1
15. TeMPOraL         1
Adde                0
Charibo            0
freakpp            0
Invi                  0
oshogbo            0
Pastan              0
piotrek89          0
Rafał Si              0
Scorpide            0
Sethis              0
wladek              0
yomyn              0

Rolek
Dec 14, 2006

Odp: Compo3h - marzec 2009 - WYNIKI

Cytat:

Cytat:

Myślę też, że NIE jest dobrym pomysłem wysyłanie prac na Compo z konta na Gmail, a tym bardziej zbieranie na takie konto prac przez organizatora. Gmail nie przepuszcza plików EXE, nawet spakowanych.

Dlatego podałem drugi adres - na serwerze o2.pl. Następnym razem całkowicie zrezygnuję z konta na GMailu.

Co do GMaila, to wystarczy zmienić rozszerzenie z exe na np. eex.
Krzysiek K.
Dec 14, 2006

Odp: Compo3h - marzec 2009 - WYNIKI

Cytat:
Co do GMaila, to wystarczy zmienić rozszerzenie z exe na np. eex.

Wystarczy zmienić GMaila na dowolny inny darmowy serwer pocztowy (których przecież jest mrowie). ;)
Sethis
Dec 15, 2006

Odp: Compo3h - marzec 2009 - WYNIKI

Cytat:

Wystarczy zmienić GMaila na dowolny inny darmowy serwer pocztowy (których przecież jest mrowie). ;)

Tak, zmienie maila na wp.pl, gdzie codziennie dostawalem 20 maili z reklamami od wp, a na wyslanie/dojscie wiadomosci trzeba czekac pol godziny ;)
Albo na o2, gdzie polowa wyslanych wiadomosci nigdy nie ujrzala adresata.
Chyba jednak zostane przy gmailu i .rar :)

menajev
Dec 19, 2006

Odp: Compo3h - marzec 2009 - WYNIKI

Huuuraaa! Nareszcie mam tę za***tą tabelkę w profilu, w dodatku z większą ilością punktów niż się spodziewałem (0). :D

Cytat:
A czy czasem wyniki nie powinny być w stylu:

Tak jest lepiej (mam wyższe miejsce :P).

Spodziewałem się, że punkty polecą do 5-6 osób, a reszta z zerem zostanie, ale coś mi się wydaje, że część głosowała na zasadzie "Ten pewnie i tak wygra, to jego punkty dam komuś innemu".
Ilość punktowanych osób powinna iść z jakiegoś wzoru (np. .3 * ilość zawodników).

Odnośnie Gmaila - jak do siebie kopie swoich gier słałem w .7z to nie było żadnych problemów, a ten format też jest skanowany. Może wystarczy, że mail z exekiem łapie się pod jakiś filtr?
Strony:
1 2