Warsztat » Forum

[Gamedev.pl] Tapeta spoleczna ;)

Dec 20, 2010 | Yunior^Pro |
83 wypowiedzi na 6 stronach:
1 2 3 4 5 6
Yunior^Pro
Dec 20, 2010

Tapeta spoleczna ;)

Jako, ze wiekszosc pomyslow typu zrobmy znaczek, zrobmy logo pada po jakims czasie z braku decyzjii, pomyslalem ze sam zadecyduje nad tym pomyslem i sproboje zrobic tapete naszego warsztatu.. postac wyjsciowa jak narazie wyglada nastepujaco (jak w zalaczniku). Prosze o komentarze, co sie podoba, co dodac (tylko nie kolatki ;) ) co zmienic..
Kurak
Dec 20, 2010

Odp: Tapeta spoleczna ;)

A może duża zębatka? :)
Fiołek
Dec 22, 2010

Odp: Tapeta spoleczna ;)

Szalonuki ma całkowitą rację. Oczy po chwili bolą(przynajmniej mnie).
Tak jak powiedział Kurak przydała by się jakaś zębatka, albo jakiś kluczyk.
Moriturius
Dec 20, 2010

Odp: Tapeta spoleczna ;)

Cytat:

Szalonuki ma całkowitą rację. Oczy po chwili bolą(przynajmniej mnie).


Przyłączam się do narzekań ;) Mnie też zmęczyło po momencie :P

Cytat:

Tak jak powiedział Kurak przydała by się jakaś zębatka, albo jakiś kluczyk.


A mi się wydaje, że Kurak lekko ironizował ;)
Kurak
Dec 20, 2010

Odp: Tapeta spoleczna ;)

Cytat:

A mi się wydaje, że Kurak lekko ironizował ;)
Leciutko, leciuteńko ;)
Xion
Dec 22, 2010

Odp: Tapeta spoleczna ;)

A ja poproszę coś widescreen i bardziej vistopodobnego ;)
Yunior^Pro
Dec 22, 2010

Odp: Tapeta spoleczna ;)

concept numero zwiete, wide i normal + zebatka ;)
Moriturius
Dec 27, 2010

Odp: Tapeta spoleczna ;)

Fajne, fajne, tylko zębatki średnio widać ^^ Trochę bym je rozjaśnił - ale troszeczkę, aby nie przeszkadzały
kamykadze
Dec 28, 2010

Odp: Tapeta spoleczna ;)

Póki co to mamy zębatki-widmo, ale jak jakoś je ładnie przerobisz, żeby były widoczne, to tapeta będzie już całkiem spoko :)
rAum
Dec 27, 2010

Odp: Tapeta spoleczna ;)

No to ja też wrzucę coś co dosłownie zajeło mi kilka minut - a nuż komuś się spodoba...
Na razie w rozdzielczości 1280x1024:
Wersja I:

Wersja II:

S.Producer
Dec 27, 2010

Odp: Tapeta spoleczna ;)

5 minut? Dobre, lubię taki klimat matriksowy.

Jedyny mój zarzut - zębatki są trochę rozmyte.

Ad. powyższa tapeta - te zębatki są tam tak niewidoczne, że jak ludzie o nich mówili, to dziwiłem się: "jakie zębatki?". Ale opuściłem trochę mój panel LCD i je zauważyłem :P.
Yunior^Pro
Dec 29, 2010

Odp: Tapeta spoleczna ;)

u mnie natomiast widac je az za bardzo..

dzisiaj pewnie bedzie nastepny upgrade, tylko pojde na piwo ;)
S.Producer
Dec 29, 2010

Odp: Tapeta spoleczna ;)

Ustaw sobie gamma na normalnym poziomie :P.
FREQUENT
Dec 30, 2010

Odp: Tapeta spoleczna ;)

Te dwie zielone są fajne, zresztą zielony bardzie do kodu pasuje. Trzeba przyznać, że jako tapetki to doskonale sobie radzą chociaż ta druga bardziej.
Moriturius
Dec 31, 2010

Odp: Tapeta spoleczna ;)

Te zielone są pro-OpenGL! :P
FREQUENT
Dec 28, 2010

Odp: Tapeta spoleczna ;)

Cytat:

Te zielone są pro-OpenGL! :P

Właśnie dlatego przypadły mi do gustu :) Jakby były po stronie DirectX to pewnie za kilka tygodni bym się nimi zainteresował he he.
Swoją drogą, żeby świętej wojny nie robić, to grafik musiałby dosztukować wersje DirectX. ;)
Strony:
1 2 3 4 5 6